Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Estudos Germânicos
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Contacto
Buscar
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 8 Núm. 2 (1987): Estudos Germânicos
Vol. 8 Núm. 2 (1987): Estudos Germânicos
Publicado:
1987-12-31
Apresentação
Apresentação
Júlio César Jeha
5-6
PDF (Português (Brasil))
Artigos
A micro-unit in translation pedagogy
Carlos Alberto Gohn
7-11
PDF (Português (Brasil))
"Präteritum" e "Perfekt"
Tarcísia Múcia Lobo Ribeiro
12-20
PDF (Português (Brasil))
A comparison of two translations of John Donne's "The Flea"
John Milton
21-24
PDF (Português (Brasil))
An analysis of translation errors made by Brazilian students
Maria da Conceição Magalhães Vaz de Mello
25-31
PDF (Português (Brasil))
Recent trends in critical reading methodology
Sônia Maria de Oliveira Pimenta
32-39
PDF (Português (Brasil))
Aspectos culturais de povos desenvolvidos e subdesenvolvidos como caracterizadores dos seus contatos com línguas estrangeiras: uma correlação possível
Herzila Maria de Lima Bastos
40-44
PDF (Português (Brasil))
New Yorker's idiolect contrasted to the dialect of New York City
Neuza Gonçalves Russo
45-52
PDF (Português (Brasil))
Newspapers and magazines: useful aids in the classroom
Vera Lúcia Menezes de Oliveira e Paiva
53-56
PDF (Português (Brasil))
Journal-writing as feedback and as an EFL-related-issues discussion tool
Laura S. Miccoli
59-66
PDF (Português (Brasil))
Resumos
An alternative guideline for the teaching of English as a foreign language in secondary schools in Belo Horizonte
Luiz Otávio Carvalho Gonçalves de Souza
57
PDF (Português (Brasil))
Critical reading: how familiarity and distance affect reader — text interaction
Sônia Maria de Oliveira Pimenta
58
PDF (Português (Brasil))
Edição completa
Estudos Germânicos, v. 8, n. 2
Edição Completa
1-68
PDF (Português (Brasil))
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Português (Brasil)
Español (España)
Français (France)
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as