Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al número actual
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Estudos Germânicos
Estudos Germânicos
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Contacto
Buscar
Entrar
Número actual
Vol. 10 Núm. 1 (1989): Estudos Germânicos
Publicado:
1989-12-31
Apresentação
Apresentação
Professores Departamento de Letras Anglo-Germânicas
5-6
Artigos
The bear in the bush
Aimara da Cunha Resende
7-14
PDF (Português (Brasil))
Feminist epistemology Piercy’s Woman on the edge of time
Billie Maciunas
15-21
PDF (Português (Brasil))
A ironia em Morte em Veneza de Thomas Mann
Georg Otte
22-29
PDF (Português (Brasil))
The written text in a context of orality an approach to the African novel
Gláucia Renate Gonçalves
30-35
PDF (Português (Brasil))
A literatura afro-americana sob a ótica da tradução
Idelber Vasconcelos Avelar
36-39
PDF (Português (Brasil))
Second language teaching: a semiotic approach
Jeanette Bopry
40-48
PDF (Português (Brasil))
The three MacBeths: fact and fiction
Jonathan P. J. Radvan
49-53
PDF (Português (Brasil))
O ensino de língua estrangeira em Cuba
José Carlos Paes de Almeida Filho
54-57
PDF (Português (Brasil))
O olho, o narrador e o monstro
Leopoldo Comitti
58-61
PDF (Português (Brasil))
Dynamic equivalence versus formal correspondence in the translation of songs
Maria Helena Lott Lage
62-67
PDF (Português (Brasil))
The deeper role of gender conflict in Willa Cather's The professor's house
Stephen L. Tanner
68-72
PDF (Português (Brasil))
Huck and 'Sivilization'
Thomas LaBorie Burns
73-76
PDF (Português (Brasil))
The use of clichés in advertising discourse
Vera Lúcia Menezes de Oliveira e Paiva
77-84
PDF (Português (Brasil))
Byron's Don Juan: source and imitation
William Valentine Redmond
85-91
PDF (Português (Brasil))
Edição completa
Estudos Germânicos, v. 10
Edição Completa
1-92
PDF (Português (Brasil))
Ver todos los números
Desarrollado por
Open Journal Systems
Idioma
English
Português (Brasil)
Español (España)
Français (France)
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as