Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Estudos Germânicos
Numéro courant
Archives
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Contact
Rechercher
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 10 No 1 (1989): Estudos Germânicos
Vol. 10 No 1 (1989): Estudos Germânicos
Publiée:
1989-12-31
Apresentação
Apresentação
Professores Departamento de Letras Anglo-Germânicas
5-6
Artigos
The bear in the bush
Aimara da Cunha Resende
7-14
PDF (Português (Brasil))
Feminist epistemology Piercy’s Woman on the edge of time
Billie Maciunas
15-21
PDF (Português (Brasil))
A ironia em Morte em Veneza de Thomas Mann
Georg Otte
22-29
PDF (Português (Brasil))
The written text in a context of orality an approach to the African novel
Gláucia Renate Gonçalves
30-35
PDF (Português (Brasil))
A literatura afro-americana sob a ótica da tradução
Idelber Vasconcelos Avelar
36-39
PDF (Português (Brasil))
Second language teaching: a semiotic approach
Jeanette Bopry
40-48
PDF (Português (Brasil))
The three MacBeths: fact and fiction
Jonathan P. J. Radvan
49-53
PDF (Português (Brasil))
O ensino de língua estrangeira em Cuba
José Carlos Paes de Almeida Filho
54-57
PDF (Português (Brasil))
O olho, o narrador e o monstro
Leopoldo Comitti
58-61
PDF (Português (Brasil))
Dynamic equivalence versus formal correspondence in the translation of songs
Maria Helena Lott Lage
62-67
PDF (Português (Brasil))
The deeper role of gender conflict in Willa Cather's The professor's house
Stephen L. Tanner
68-72
PDF (Português (Brasil))
Huck and 'Sivilization'
Thomas LaBorie Burns
73-76
PDF (Português (Brasil))
The use of clichés in advertising discourse
Vera Lúcia Menezes de Oliveira e Paiva
77-84
PDF (Português (Brasil))
Byron's Don Juan: source and imitation
William Valentine Redmond
85-91
PDF (Português (Brasil))
Edição completa
Estudos Germânicos, v. 10
Edição Completa
1-92
PDF (Português (Brasil))
Développé par
Open Journal Systems
Langue
English
Português (Brasil)
Español (España)
Français (France)
Informations
Pour les lecteurs
Pour les auteurs
Pour les bibliothécaires