Análise de redes sociais, capital social e aprendizagem escolar

o caso de Natal - RN

Authors

  • Wilmara Martins da Costa CCHLA - Observatório da Educação - UFRN
  • Weber Soares Universidade Federal de Minas Gerais - UFMG https://orcid.org/0000-0003-0583-1359
  • Moisés Alberto Calle Aguirre Departamento de Estatística - UFRN
  • Dimitri Fazito Faculdade de Filosofia e Ciências Humanas -UFMG

DOI:

https://doi.org/10.35699/2237-549X.2018.19240

Keywords:

School Learning, Social capital, Social Network Analysis

Abstract

This paper sheds light on connections between the relational perspective of social capital and the school learning in the Professora Judith Bezerra de Melo State School in Natal - RN

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Published

2020-02-07 — Updated on 2022-04-15

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Artigos

How to Cite

Análise de redes sociais, capital social e aprendizagem escolar : o caso de Natal - RN. (2022). Revista Geografias, 14(1), 42-56. https://doi.org/10.35699/2237-549X.2018.19240 (Original work published 2020)