SOBRE DOCÊNCIA, PROFISSÃO E FORMAÇÃO DE PROFESSORAS/ES PARA A EDUCAÇÃO BÁSICA
Keywords:
Formação docenteAbstract
O objetivo desta resenha consiste em analisar o artigo submetido por Schuchte e Lomba (2023) ao periódico “Educação em Revista”, no contexto de ações e reflexões relacionadas à Ciência aberta. A resenha está dividida em três partes: a) “Ciência aberta: algumas sinalizações”, b) “Conhecendo o artigo proposto por Schuchte e Lomba (2023)” e c) “(In)completudes: apontamentos e sugestões”.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Educação em Revista
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
All contents of the publication, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons license of type BY attribution. This license allows others to distribute, remix, adapt and create from work published in Educação em Revista, even for commercial purposes, as long as they give it due credit for the original creation. If the author is responsible for remixing or adapting, he should send a message to the editorial department of Educação em Revista informing such a situation with proof of the credit attribution of the original publication.